Nieuw Customer Care Center

Het kan je niet ontgaan zijn dat wij in februari ons nieuwe Customer Care Center in gebruik hebben genomen. Wij zijn ontzettend blij met de vele positieve reacties die wij van onze klanten hebben gekregen.

Hier stoppen we uiteraard niet. Naast dat we wekelijks onderzoeken hoe we de gebruikerservaring voor onze klanten in het Customer Care Center kunnen verbeteren, kijken we ook altijd naar manieren om je zo snel mogelijk bij de juiste oplossing te brengen. Zo vullen we dagelijks de Kennisbank aan, waardoor je nog sneller een antwoord op je vraag krijgt. Daarnaast delen wij regelmatig tips en suggesties via deze kennisbank.

We hebben de kennisbank zo ingesteld dat je na het inloggen in het Customer Care Center direct de informatie aangeboden krijgt die voor jou als beheerder van een leeromgeving of als contentontwikkelaar relevant is. Mis je nog informatie? Dien dan gerust een ticket in hiervoor.

 

We delen graag de functionaliteiten waar jullie de meeste positieve reacties op hebben gegeven:

  • De URL was voorheen ingewikkeld en moeilijk te onthouden. Nu bereik je het Customer Care Center via service.courseware.nl
  • Het eenvoudigere beheer van de tickets. Denk daarbij vooral aan:
    • Het makkelijk kunnen indienen van een nieuw ticket via het formulier via de self-service portal;
    • Het beheren, filteren en inzien van alle tickets die voor jullie organisatie zijn aangemaakt, waardoor dubbeling kan worden voorkomen;
    • Het zelf kunnen sluiten van tickets wordt ook als een groot voordeel gezien door een grote groep klanten.

Kortom, nu wij weten dat onze klanten ook blij zijn met de overstap naar ons nieuwe Customer Care Center, voelt dit als een bevestiging van onze keuze en stappen. Wij bedanken je dan ook voor de positieve reacties die er met ons gedeeld zijn. We blijven ons inzetten om de oplossingen zo snel en eenvoudig mogelijk binnen jullie handbereik te brengen.