Kijk achter de schermen: meer dan een leverancier

Nieske Stoel werkt al ruim 8 jaar als e-learningexpert en trainer bij Courseware. In dit verhaal vertelt ze enthousiast over waarom haar werkgever meer is dan een leverancier van prachtige oplossingen. Het partnership met onze klanten bevat zoveel meer.

Maak kennis met Nieske Stoel

Nieske is een vertrouwd gezicht bij Customer Care en werkt daarnaast als Certified Articulate trainer. Dagelijks staat ze klaar om al onze klanten te ondersteunen. Nieske sluit een dag tevreden af als ze klanten nieuwe inzichten heeft kunnen geven op het gebied van leren.

Trainingen

Om snel van start te kunnen gaan met onze tools bieden wij verschillende trainingen aan. Nieske is Certified Articulate trainer. Aan de hand van praktische voorbeelden leert ze de cursisten alle functies van Articulate Storyline en/of Rise.

Nieske: ‘Ik word er blij van als cursisten na en tijdens een training trots zijn op wat ze bouwen, hoe gaaf is het dat ik ze concrete handvaten mag geven om zelf e-learningmodules te ontwikkelen.’

We zijn constant bezig met het ontwikkelen van onze trainingen om zo te zorgen dat ze goed aansluiten bij de praktijk, zo merkten we dat bij de Articulate Certified Training vragen waren over hoe je nu begint, daarom hebben we de ‘Starten met e-learning‘ training ontwikkeld die te combineren is met onze Articulate trainingen.’

Dat de cursisten blij zijn met Nieske is wel te lezen aan de reacties op LinkedIn:

Evenementen

Nieske over onze evenementen:

‘We organiseren voor onze klanten meerdere evenementen per jaar. Zo organiseren we jaarlijks de Articulate Gebruikersdagen. Drie dagen lang delen Articulate Gebruikers tips en tricks met elkaar uit. Daarnaast zijn Tom en David, Articulate Heroes, ook vaak aanwezig om de laatste ontwikkelingen te delen met onze klanten. Afgelopen jaren gebeurde dit via webinars, ik ben heel blij dat we het komend jaar weer fysiek kunnen doen zodat klanten elkaar weer kunnen ontmoeten en van elkaar kunnen leren. ‘

Customer Care

Nieske haalt veel energie uit mensen helpen. Ze vindt het dan ook erg leuk om mensen te helpen via ons Customer Care Center.

‘Ik vind het fijn om net dat stapje extra te kunnen zetten voor onze klanten. Of het nu gaat om vragen rondom hun e-learningontwikkeltools of leerplatform, ik help onze klanten graag.’ aldus Nieske.

Daarnaast is ze samen met Godfried Bruins gestart met de Articulate vragenuurtjes. Iedere twee weken helpt ze Articulate klanten met specifieke vragen waar ze tegenaanlopen in bijvoorbeeld Storyline en Rise.

Nieske: ‘De afwisseling van alle verschillende activiteiten maakt het leuk. De ene dag beantwoord ik vragen en los ik puzzels op via ons customer care center en de andere dag verzorg ik een webinar over hoe je gemakkelijk e-learning maakt. Ook in de trainingen vind ik die afwisseling fijn, de ene keer sta ik voor mensen die werken bij een bank en een week later bij ziekenhuismedewerkers. De context is elke keer anders maar het meenemen van onze klanten in hoe zij leerprocessen binnen hun organisatie kunnen faciliteren maakt mijn werk gaaf en inspirerend.’