In deze e-learningmodule leer je om de volgende klantvraag te beantwoorden: "Ik wil dat verkopers zich realiseren dat ik nog steeds belangrijk ben nadat de deal gesloten is." Dit houdt in: Niet denken dat het sluiten van de deal de laatste stap ik. Je leert het belang van het opbouwen van langdurig succes voor jou en je klant.

Manager laat zien dat hij na een deal ook belangrijk is uit de cursus Duurzame win-win overeenkomstVolg een deel van de cursus

Let op: voor het volgen van de cursus moet Adobe Flash geïnstalleerd zijn.


Onderwerpen

In de cursus Duurzame win-win overeenkomst leer je meer over de volgende onderwerpen:

Houd SPICES in gedachten

  • SPICES: de persoonlijke motivatie van de klant
  • customer care: hoe creëer ik behoefte?

De oplossing met de klant implementeren

  • begrijp het geheel
  • herformuleer het bezwaar
  • antwoord op het bezwaar
  • hoe leg ik een overeenstemming vast?

De beste werkmethode voor goede follow-up

  • wat zijn de kernfactoren voor succesvolle implementatie
  • richtlijnen en hulpmiddelen om goede follow-up te bevorderen

Curriculum: De cursus is onderdeel van de serie Verkopen

Beschikbare talen

De cursus Duurzame win-win overeenkomst is beschikbaar in de talen:
Nederlands, Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans, Portugees, Hongaars, Tsjechisch, Arabisch, Chinees

Cursusoverzicht

De afbeelding hieronder geeft je een totaaloverzicht van de cursus Duurzame win-win overeenkomst.