In deze e-learningmodule leer je de emotionele behoeften van de klant te identificeren. Je gaat een oplossing op maat vinden die deze behoeften vervult. Je leert verschillende onderdelen van het verkoopproces identificeren.

Manager zit met klant aan tafel om de behoefte te vervullen uit de cursus ‘Denken als een klant’.Volg een deel van de cursus

Let op: voor het volgen van de cursus moet Adobe Flash geïnstalleerd zijn.


Onderwerpen

In de cursus Denken als een klant leer je meer over de volgende onderwerpen:

De 5 wensen die elke klant in vervulling wil zien gaan

  • wat zijn de ervaringen van de kopers
  • de 5 wensen herkennen

Tegemoetkomen aan wederzijds belang: Je klantgerichte verkoopproces

  • de wens van de klant vervullen in elk stadium van het proces
  • hoe vervul ik de wensen van de klant?
  • hoe vervul ik de rationele en emotionele behoefte?

Voorbeelden van verkoopgesprekken

  • wat is het totaalplaatje?
  • case studies: voorbeeld en tegenvoorbeeld

Curriculum: De cursus is onderdeel van de serie Verkopen

Beschikbare talen Denken als een klant

De cursus Denken als een klant is beschikbaar in de talen:
Nederlands, Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans, Portugees, Hongaars, Tsjechisch, Arabisch, Chinees

Cursusoverzicht Denken als een klant

De afbeelding hieronder geeft je een totaaloverzicht van de cursus Denken als een klant.