In deze e-learningmodule leer je verschillende onderhandelingstechnieken vanuit het oogpunt van de klant. Je gaat machtverstrekende technieken herkennen. Je kunt intimidatie en diskwalificatietechnieken herkennen.

Manager staat met overeenkomst in de hand samen met klant uit de cursus ‘Valkuilen ontwijken’.Volg een deel van de cursus

Let op: voor het volgen van de cursus moet Adobe Flash geïnstalleerd zijn.


Onderwerpen

In de cursus Valkuilen ontwijken leer je meer over de volgende onderwerpen:

Onderhandelingstechnieken van de klant

  • vijf technieken gepresenteerd
  • de laatste vraag techniek
  • de 'good cop/bad cop'-techniek
  • de misleidingstechniek

Machtsversterkende technieken

  • getuigenissen van anonieme klanten
  • wat zijn de urgentietechnieken en de ijspegeltechnieken?
  • oefenen!
  • wat zijn de voorwaardetechnieken en de bedreigingstechnieken?

Voor jezelf opkomen als antwoord op intimidatie- en diskwalificatietechnieken

  • de wachttechnieken
  • de wiebelende-stoeltechniek
  • de telefoontechniek
  • de persoonlijke-aanvalstechniek

Curriculum: De cursus is onderdeel van de serie Onderhandelen

Beschikbare talen

De cursus Valkuilen ontwijken is beschikbaar in de talen:
Nederlands, Engels, Frans, Italiaans, Spaans, Portugees, Hongaars, Tsjechisch, Chinees, Russisch

Cursusoverzicht

De afbeelding hieronder geeft je een totaaloverzicht van de cursus Valkuilen ontwijken.