Leer alles over de relatie met jouw klanten.

Er zijn een aantal basisprincipes voor het bouwen aan een goede vertrouwensrelatie met je klant. Tijdens deze e-learning leer je werken met praktische hulpmiddelen om de communicatiemethoden van je klant te ontcijferen. 

Programma

  • De stappen om te voldoen aan de verwachtingen van de klant;
  • De drie middelen voor een goede klantrelatie;
  • Het imago van de servicekwaliteit;
  • Inschatting van de denkwijze van je gesprekspartner;
  • Het coöperatief gedrag.

De eerste minuut

"Vertrouwen is belangrijk binnen de klantrelatie; je kunt moeilijk langdurig zaken doen met een leverancier waarin je eigenlijk geen vertrouwen hebt. Het vertrouwen van een klant krijg je niet zomaar; dat moet je verdienen. Dankzij jou zal je klant vertrouwen moeten krijgen in zijn leverancier."

Het resultaat

  • Succeservaringen implementeren om voor vertrouwen binnen je klantrelatie;
  • Een boost voor het beeld dat klanten hebben van jouw bedrijf;
  • Hechte communicatie met je klant.
Vertel mij meer