Leer tijdens een online training alles over klantloyaliteit

Klanttevredenheid geldt als basis voor klantloyaliteit. Tijdens deze online training leer je hoe je jouw klantloyaliteit kan verbeteren. Ook leer je - met behulp van specifieke voorbeelden van klantgerichte dienstverlening - omgaan met klachten. 

Programma

  • Positieve micro-emoties opwekken;
  • Wat maakt klanten loyaal?
  • De kwaliteiten die klantgerichtheid aantonen;
  • Feiten, meningen gevoelens onderscheiden;
  • Advies geven op het juiste moment.

De eerste minuut

"Tegenwoordig richt elk bedrijf zich op het binden van haar beste klanten. Hoe moet je reageren op een ontevreden klant? Hoe kun je de relatie herstellen zodat hij weer wil samenwerken met jouw bedrijf? Hoe kun je ervoor zorgen upselling de loyaliteit van je klant vergroot? Leer het allemaal tijdens deze online training."

Het resultaat

  • Het bouwen aan klantloyaliteit tijdens elke situatie;
  • Het effectief uitvoeren van upselling;
  • Leren omgaan met klachten.
Vertel mij meer