HTML5 e-learning over commitment binnen de klantrelatie.

Hoe vergroot je nu het commitment binnen de klantrelatie? Leer luisteren naar de vraag van de klant. Ontdek verschillende manieren om op de vraag in te spelen met gestructureerde argumenten tijdens deze interactieve online training.

Programma

  • Van vraag naar vaststelling van de behoefte;
  • Onderscheid tussen kenmerken, pluspunten en klantvoordelen;
  • Het gebruiken van woorden die betrokkenheid uitdrukken;
  • Omgaan met twijfels en bezwaren van de klant.

De eerste minuut

Je kan commitment bij je klant creëren door hem te verleiden met geweldige oplossingen, die later heel duur of niet uitvoerbaar blijken te zijn. Maar hoe loyaal blijft die klant vervolgens? In deze module gaan we ontdekken hoe we klanten kunnen overtuigen.

Het resultaat

  • Klantenbinding met behulp van aandacht voor de klant;
  • Voorstellen/offertes met gestructureerde argumenten;
  • Het begeleiden van het besluitvormingsproces.
Vertel mij meer