Interactieve e-learning over een goede klantrelatie.

Leer een simpele en praktische methode om de verwachtingen van je klant te herkennen en een gepaste reactie te geven. Doe leuke oefeningen die inzicht geven in het doen en laten van je klant. Deze e-learning geeft jou hulpmiddelen om je emoties en die van de klant te managen.

Programma

  • Impliciete en expliciete behoeften van je klant;
  • Persoonlijke en zakelijke behoeften;
  • Klantervaring en klanttevredenheid;
  • Tevreden en loyale klanten;
  • De belangrijkste momenten in het klantproces;
  • De effecten van emoties op de relatie.

De eerste minuut

"De rol van de medewerkers die direct contact hebben met de klant, is doorslaggevend voor de loyaliteit van de klanten. Als ambassadeur van het merk bouw je dagelijks aan de duurzame relatie tussen het bedrijf en je klant." 

Het resultaat

  • Operationele en klantgerichte verwachtingen van je klanten herkennen;
  • Een emotionele dimensie toevoegen in je klantrelaties om zo klantloyaliteit te bevorderen. 
Vertel mij meer