Totara Best Retail Project voor The Courseware Company

Op 31 januari hebben we tijdens het Totara Partner evenement in Londen de award gewonnen voor ‘Best Retail Project’ van 2016! Ieder jaar reikt Totara verschillende awards in diverse categorieën uit aan de meest succesvolle projecten. Dit jaar viel The Courseware Company in de prijzen.

Een record aantal Totara projecten

Dit jaar deed een record aantal projecten mee. Meer dan 70 cases werden er van over de hele wereld ingediend, “wat 2016 het meest competitieve jaar ooit maakte”, aldus Lars Hyland, Chief Commercial Officer bij Totara Learning. Chris Textor, directeur van The Courseware Company is enthousiast over de award: “we zijn trots dat we, als grootste Totara partner in Nederland én samen met onze partner TinQwise, één van de 16 awards hebben gewonnen voor zo’n mooi internationaal project: de Hunkemöller Academy.”

Dezelfde klantervaring in 23 landen

De Hunkemöller Academy is op- én ingericht om de ruim 5.000 medewerkers van het grootste lingeriemerk in de Benelux op te leiden in de ‘Hunkemöller experience’. Voor Hunkemöller is het belangrijk dat bezoekers in elke winkel hetzelfde ervaren. Ongeacht in welke van de 760 winkels zij winkelen. Met 23 internationale winkels is dat een uitdaging. Zeker als het aantal winkels de komende 3 jaar gaat verdubbelen! Om die consistente klantervaring te bereiken, heeft Hunkemöller samen met The Courseware Company en TinQwise een online opleidingstraject gerealiseerd via het Totara LMS: World Class Training’.

Hunkemüller Academy Totara Best Retail Project award 2016

Brand Ambassadors

Tot nu toe is Hunkemöller heel tevreden over het resultaat van de e-learning. Jolande van der Meer, Global Manager Learning & Development, vertelt: "medewerkers zijn enthousiast en trots als ze zichzelf - door het behalen van een certificaat - een expert en ‘brand ambassador’ kunnen en mogen noemen.” Hierbij ziet de Academy er niet alleen mooi uit, maar zijn medewerkers zo enthousiast dat via #hkmacademy zelfs de behaalde certificaten en badges worden gedeeld. Ondertussen is in het afgelopen jaar de tweede release van de Academy live gegaan inclusief een volledige integratie met de onboarding applicatie.

Trotse Academy partners

Hunkemöller en haar medewerkers op het resultaat van de e-learning. TinQwise op de geweldige e-learning modules. En The Courseware Company op de vormgeving en werking van de Totara software. Bij het winnen van een award, hoort natuurlijk taart. Die is deze week dan ook bezorgd bij Hunkemöller en bij onze partner TinQwise. Ondertussen denken wij vast na over de inzending voor de Totara Award van 2017. Want we willen weer in dit rijtje komen.