Op het Brand Event 2015 voor alle internationale store managers en partners presenteerde Hunkemöller de Hunkemöller Academy. En de Academy is meteen vliegend van start gegaan! Bekijk de trailer. 

Kennis en vaardigheden met officieel certificaat

De online academy is zo ingericht dat alle medewerkers kennis en vaardigheden kunnen delen met elkaar. Want iedereen heeft natuurlijk zijn eigen unieke skills. 

Philip Mountford is geslaagd

Na het succesvol doorlopen van de verschillende modules in de Hunkemöller Academy krijgt iedereen een officieel certificaat. Heel veel dames van Hunkemöller en ook CEO Philip Mountford zijn inmiddels met vlag en wimpel geslaagd!

E-learning Sexy Comes in All Shapes

Op dit moment biedt de Hunkemöller Academy twee modules aan. Sexy Comes in All Shapes gaat over de verschillende vrouwelijke vormen waar Hunkemöller perfect passende Sexy Shapes voor heeft. Het leidt alle medewerksters op tot echte ‘bra-experts’.

Medewerkers van Hunkmoller Academy

E-learning World Class Service

De tweede module World Class Service leert wereldwijd alle medewerkers de uitstraling en serviceskills van Hunkemöller. Via deze module en via het delen van kennis en ervaringen leert iedereen binnen Hunkemöller dezelfde World Class Service te geven aan iedere klant. 

Wereldwijde Academy

TinQwise ontwierp de Hunkemöller Academy in samenwerking met The Courseware Company en Blink Interactive op basis van het TotaraLMS. Omdat Hunkemöller over de hele wereld zit, loggen medewerkers uit alle uithoeken van de wereld bij de online academy in om hun certificaat te halen. Vanaf april 2015 draait de Academy in zeven talen. Zo streeft Hunkemöller naar World Class Service wereldwijd!

Bronnen

U kunt dit nieuwbericht ook vinden op de website van TinQwise. Een uitgebreid verslag van het Hunkemöller Brand Event 2015 kunt u vinden op de so me Blog van Hunkemöller.