Helpdesk

Waarvoor is de Helpdesk?

De helpdesk is bestemd voor klanten van Courseware. Je kunt bij de helpdesk terecht met al jouw technische vragen over onze producten en diensten. Na het volgen van een cursus beantwoordt de helpdesk ook eenvoudige functionele vragen.

Hoe werkt de Helpdesk?

Je kunt op twee manieren een vraag stellen:

  • Stuur een e-mail naar de helpdesk. Je krijgt een bevestiging en ticketnummer terug.
  • Gebruik de speciale helpdesk website. Je kunt jouw aanvraag online volgen.

Welke informatie hebben we nodig?

In alle gevallen is het essentieel dat je aangeeft:

  • Jouw naam en bedrijf (voor zover niet duidelijk uit jouw mailadres);
  • Welk product (wij hebben er meer dan 10);
  • Wat werkt er niet of wat is jouw vraag;

Waarom geen telefonische helpdesk?

  • Omdat we jou graag zo effectief mogelijk helpen;
  • Onze helpdesk is gratis en dat houden we graag zo;
  • Wij en jij (en jouw team) kunnen voortdurend de status bekijken;
  • De software stelt ons in staat te meten en te verbeteren.

Overigens kun je in het ticket vragen om teruggebeld te worden.