Waarvoor is de Helpdesk?

De helpdesk is bestemd voor klanten van The Courseware Company. U kunt bij de helpdesk terecht met al uw technische vragen over onze producten en diensten. Na het volgen van een cursus beantwoordt de helpdesk ook eenvoudige functionele vragen. 

Hoe werkt de Helpdesk?

U kunt op twee manieren een vraag stellen:

Vragen? Stuur een e-mail naar de helpdesk van The Courseware Company

Stuur een e-mail naar de helpdesk.
U krijgt een bevestiging en ticketnummer terug.

Vragen? Gebruik de helpdesk website van The Courseware Company

Gebruik de speciale helpdesk website.
U kunt uw aanvraag voortdurend online volgen.

Welke informatie hebben we nodig?

In alle gevallen is het essentieel dat u aangeeft:

  • uw naam en bedrijf (voor zover niet duidelijk uit uw mailadres)
  • welk product (wij hebben er meer dan 10)
  • wat werkt er niet of wat is uw vraag

Waarom geen telefonische helpdesk?

  • Omdat we u graag zo effectief mogelijk helpen. 
  • Onze helpdesk is gratis en dat houden we graag zo
  • Wij en u (en uw team) kunnen voortdurend de status bekijken 
  • De software stelt ons in staat te meten en te verbeteren

Overigens kunt u in het ticket vragen om teruggebeld te worden.